Wednesday, December 7, 2011

sembunyi


kadang-kadang susah nak mengaku kesalahan di buat..
tapi lebih baik beranikan diri dari sembunyi di sebalik bayang-bayang sendiri...



28 comments:

  1. alolo... muat ke dok dlm tu?
    awok tak salah. kluar le dr kotak tuu

    ReplyDelete
  2. so cute i like lah....sweet je...

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ibarat baling batu sembunyi tanggan. :)

    ReplyDelete
  5. pnjgnya kota tu,smpai bdn x nmpk. :P
    hahaha..tira,jgn takut dgn byg2 sdri ye. :)

    ReplyDelete
  6. memang malu nk ngaku kesalahan diri tapi kita perlu mencuba then one day semua tu akan jadi terbiasa

    ReplyDelete
  7. btl3 tp kdg2 sy sndri pn penakut hehehe

    ReplyDelete
  8. betul2.
    lama2 sangat sembunyi2.
    nanti jadi tak senang duduk
    :)

    ReplyDelete
  9. terigt citer spongebob ngan patrick yg main dalam kotak ... hehe,, iamginasi... ~~ =]

    ReplyDelete
  10. Saya tak muat masuk dalam kotak... Koh koh koh...

    ReplyDelete
  11. P/S: abg ank tunggal la.itu kakak sepupu,laki dia tu kuang ajau.xde sivik pny org.askar tp x bermoral.

    ReplyDelete
  12. berani buat berani tanggung kan?

    ReplyDelete
  13. sokong kata-kata Azzah

    sebab tu harus berfikir sebelum bertindak

    ReplyDelete
  14. lebih baik mengaku dari dok pendam-pendam laeme kan..

    p/s:tak sempat siapkan vector tyra..malam baru dpt hadap lappy..banyak keje lak nak dibuat kat kg ni ha -_-'..sabar ye >.<

    ReplyDelete
  15. betul. tp kdg2 ada sebab kenapa ssh nak mengaku kan? huhuhu...

    ReplyDelete
  16. yes. kena berani. kan awk? =)

    ReplyDelete
  17. sembunyi dlm kotak? hehe





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete