Monday, February 20, 2012

koko #6







nak tunjukan betapa gagah laki si koko a.k.a ausin..kalau koko makan sikit-sikit..tapi si ausin makan sekali semua dia masuk dalam mulut..takut jugak kalau tecekik tapi dia cool je..XD..beza betina dengan jantan adalah jantan bila matang kepala dia botak..dekat dada terbelah nampak macam daging..lepastu ada telur..ausin ni kira gagah sebab kemungkinan koko tengah bunting ^_*..baru je 1-2 bulan kenal, koko dah serasi dengan ausin..

**gambar di atas adalah ausin..ensem kan??XD



24 comments:

  1. comel sangat, tapi dia tak gigit orang ke? tertanya2 gak ni..

    ReplyDelete
  2. koko a.k.a ausin atau koko vs ausin?comel je mereka ^_^

    ReplyDelete
  3. letak dalam tu mmg dia keluar lari ye?..(noob gila azzah..)

    ReplyDelete
  4. serius geli tpi comel puna da. hehe

    ReplyDelete
  5. Eiiiii geram tengok. Comel sangat sapa suruh kan. Hihihi:)

    ReplyDelete
  6. comel gilaaaaaa! hehe. rasa nak picit picit. takut rasa geli bila pegang. :D

    ReplyDelete
  7. ausin? ingatkan Aujinz dah tdi.. muke lebih kurang jer haha
    *mntak2 si aujinz tak baca nih

    ReplyDelete
  8. wahh sedap name die AUSIN..hehe





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  9. da lame btl x tgk pet awk ni hehehe makin comei.....

    ReplyDelete
  10. comelnya!! tringin nk bela sugar glider =(

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. camtu pulak kalau dah matang.maksud ko dah jadi dewasa? nnt di bole besar takat mana ek.

    ReplyDelete
  13. dah tua la tu..sebab tu kepala die botak..=P
    x pon memang keturunan..hikhikhik =P

    ReplyDelete
  14. ensemnye ausin neh..tp yet aku still x brani pgang haha

    ReplyDelete