Friday, February 17, 2012

chopstick


reti guna chopstick??aku tidak reti sama sekali..kalau dapat kepit makanan tu kira lega..jika tidak jatuh semula...gggrrrr..sakit jiwa di buatnya...guna tangan jugak seronok!




40 comments:

  1. hahaha....mau tergigil guna chopstick.... comel dodol tu.. ^_^

    ReplyDelete
  2. hahahhaha
    sy pun x reti...
    tp praktik laa slalu
    nt cekap lerr...
    mari makan megi guna chopstick

    ReplyDelete
  3. azzah pun tak reti.pakai garpu je sonang..

    ReplyDelete
  4. try skali pastu terus give up... asyik terpelanting ntah ke mana2 makanan tu

    ReplyDelete
  5. try baik2..boleh tu..qienah selalu g mkn steamboat kt johnny, reti jg le sikit2.hihi..

    ReplyDelete
  6. susah tu nk gne...mngigil lah di bt nye

    ReplyDelete
  7. uma sy mmg kne sediakn chopstick sbb mkn guna garpu tak syok ;)

    ReplyDelete
  8. fuhhh...cantik gilerr doodle tuu...
    guna chopstick ni boleh la sket2..kene selalu biasekan..tpi lebih baik guna tangan.huhu

    ReplyDelete
  9. sangat suka guna chopstick dari garfu..lebih mudah memilih makanan ^__^

    ReplyDelete
  10. memang kekok giler guna menda alah nih. kadang2 mnggatal gak nak guna. nampak beno kampungnya~ hentam saja lah~

    ReplyDelete
  11. gua pernah guna dulu untuk mkn mee..oke je..tapi mee je la..kalau kacang tu mmg tak ah kot~hahaha

    ReplyDelete
  12. Blaja gne ch0pstick ble garfu asyk hlg kt h0stel dlu..siap beli ch0pstick besi cm k0rea 2 ag..mmg xhlg n ssah gle nk gne..huhu

    ReplyDelete
  13. comeyyyttnyerrr dudel diaaa..!!! ^^

    ReplyDelete
  14. masa sekolah menengah dulu mostly makanan dihidang dgn chopstick. so sejak dr tu xkekok sgt guna benda ni. hehe.

    ReplyDelete
  15. ahaa.. masa mula2 dtg japan dulu terkial2 jugak la nk mkn nasi, soba, udon guna chopstick ni.. tp lelama dah ok sket la wlpn cra pegang tu tak betul.. asal mknn terseoit elok sampai ke mlut sudah.. hahaha

    ReplyDelete
  16. reti guna bila makan mee je :D

    ReplyDelete
  17. dah pndai cikit bila sll practise..heeee ;p

    ReplyDelete
  18. Saya pandai ;P
    Setahu saya, satu kayu chopstick je yang bergerak. Kita gerakkan dia guna 2 jari, jari telunjuk dengan jari tengah. Ibu jari buat penahan.


    Takpelaa sis. Practice makes perfect :D

    ReplyDelete
  19. hmmm... x reti langsung nak guna chopstick....
    huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  20. ngee..mie pandai guna tapi lagi syok makan pakai tangan..nikmat dia lebih =)

    ReplyDelete
  21. fik dulu pon mana reti sangat guna chopstick. dulu masa first tyme guna ter-terbang pulak daging ayam tu..

    " e'ehh! hidup pulak ayam tu " -sindir kawan hahaa..


    Takpa, practise make perfect! InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  22. TAK RETI gak.
    TAK SUKE gune.

    abah marah kalo tgk gune chopstick =P




    luv,
    anamizu :)

    ReplyDelete
  23. wahh, makin mantop artwork tyra.. sama la kita xreti gak... makan guna tangan baru rasa nikmatnya^^

    ReplyDelete
  24. Kalau mee, blh tahan lagi. Kalau benda lain, minta mahap :P

    ReplyDelete
  25. reti guna tapi tak lah tererrrr...

    ReplyDelete
  26. sy tak reti gak..hehhee

    follow sini..

    ReplyDelete
  27. blh la walaupun tak pandai sangat.

    ReplyDelete
  28. Reti guna tapi tak selesa. Ada kawan akak pakai chopstick kat japanese restaurant ubon sampai masuk hidung.

    ReplyDelete
  29. Rasa sakit hati akan melebihi rasa kenyang bila cuba makan guna chopstick.. hehe

    ReplyDelete
  30. yeap yeap guna tangan lagi puasa dan sihat (dgn syarat basuh tgn sebelum makan)

    ReplyDelete