Monday, February 13, 2012

semut oh semut

baru ni pergi Port Dicson dengan kawan kolej..konon nak pergi berkelah..tapi musim panas tidak mengizinkan untuk mandi mahu pon berkelah memang tidak tahan.siapa kulit biawak boleh la mandi..nak di jadikan cerita..aku kena gigit semut..tidak tahulah semut ke apa tapi memang ada sarang semut di tepi yang kami duduk..ingatkan gigitan asmara biasa je..tidak sangka keesokkan harinya gatal bukan main lagi...tangan dan kuku memainkan peranan menggaruk tidak henti-henti..akibatnya bengkak sampaikan buku lali pon tidak nampak bonjolannya..sapu ubat lalu tidur..besok mahu pergi kerja jalan terhenjut-henjut..aku gagahkan jugak pergi kerja..menunjukan betapa rajinnya aku..XD..tapi sakitnya bila memakai kasut..bengkak mengikut bentuk kasut..pergi klinik doktor tekan tempat sakit tu..nasib baik tindakan reflaks boleh di kawal..kalau tidak kakiku di muka doktor..



 dapat MC..yeeaahhhh....itu yang di nanti-nantikan..




30 comments:

  1. maafkan sahabat saya itu... dia tak tahu itu bukan utk makan, mungkin dia rasa terancam... =)

    jgn lupa sapu ubat...

    ReplyDelete
  2. dasatnya..semut apa yg gigit mij tu?

    ReplyDelete
  3. take a rest dear.. get well soon :)

    ReplyDelete
  4. bahaya semut ni..saje kasik lovebite tu kot..mesti banyak yang mengigit kaki tyra ni..comel je mc tu.btw,take your rest semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  5. Semoga cepat sembuh! Nakallah semut zaman sekarang. Dah pandai main gigit-gigit grr :D

    ReplyDelete
  6. ahaha..kengkadang tensen gak kan dibuatnya dgn menatang kecik camni...huhu

    ReplyDelete
  7. semut yg kat pantai tuu memang terbaik sikit kalau kena gigit.


    HAHAHAHHA

    ReplyDelete
  8. ish3...vampire bertopengkan semut pinggiran..isk3..

    ReplyDelete
  9. cian dia. jg dri yek semut tu x tau tu kaki awk.hihi

    ReplyDelete
  10. bestnya mc ! hee.. nk soh semut gigit la..

    ReplyDelete
  11. haha... first time dgr org MC sbb kena gigit semut... sensitif sgt ke, semut tu mmng power? :)

    ReplyDelete
  12. wah!! seronok dia dpt mc... kehkehkehkeh

    ReplyDelete
  13. a`ah kl kaki bengkak sakit ohh bl pakai kasut.. huhu olo comelnye lah semut tu.. dia ingat drumstick aym ke ape nk goreng2.. hahaha =p

    nk jugak mc dr klinik lolypop !! nk boh lam frame gantung kt bilik aci tak ? comel sgt.. =p

    ReplyDelete
  14. hebat tol semut tu..
    gigit org sampai dpt mc..^^

    ReplyDelete
  15. Semut apa yang gigit sampai lagu tuh?

    ReplyDelete
  16. semut pon dpt mc...huhu...

    jaga diri yer tuan hamba..! =)

    ReplyDelete
  17. MIJ ni menakutkan sgt kot smpai smut tu serang.. eh.. jngn flying kick saya.. saya dr baik.. haha

    ReplyDelete
  18. hehe comelnya mc sbb kna gigit semut ekkk

    ReplyDelete
  19. jarang2 mya dpt lawat sini sejak lappy mya prob:( sekali dtg, amboi comelnya theme! siyes comel hee:)

    ish semut ape yg ganas sampai cemtu?

    ReplyDelete
  20. Wah kena gigit semut sampat MC? agaknya yang kepala merah besar ibu jari tu kot.

    ReplyDelete
  21. semut apa besar cam tu?tapi comel..

    ReplyDelete
  22. comel latu...klo bengkak ikut kasut..hihi..kasi blusher sket

    ReplyDelete
  23. haa..pegi la lagi jauh2 ye cik qaseh....=P

    ReplyDelete
  24. alahaiii,comelnya nama klinik! :D

    ReplyDelete
  25. semut ape yg gigit tu MIJ??? so skg ni dah ok ke?? agak seriyes tuh kalo smpai boleh dpt MC...




    comel gile la surat MC tu.. nak gak boleh x MIJ?? hehe




    luv,
    cik ana

    ReplyDelete