Monday, March 19, 2012

koko #7

 si ausin yang suka wrestling..
si koko yang tengah bunting..

kasih sayang tidak dapat di pisahkan..mereka bakal dapat waris..tak sabar nak tunggu waris mereka..

**like sini..jangan lupa..=)




27 comments:

  1. Koko dan Ausin... dah kawen ke belom tu? haha

    main gigit2 tangan plak

    ReplyDelete
  2. Waaa!!! Comell!! Dgr2 susah nak jage eh pet n???

    ReplyDelete
  3. tikus ke hamster ??comel :P

    ReplyDelete
  4. geram nya rasa nak picit2 pun ada ni

    ReplyDelete
  5. Manjanya....ni yg rasa nk beli sekor nih..

    ReplyDelete
  6. alamak...comel tu memang comel tapi dani geli sikit macam tu. hehe. comelnya nama eh

    ReplyDelete
  7. Comelnya. Nak pegang tapi geli. Nanti dia gerak-gerak kat tangan. Huhu.

    ReplyDelete
  8. dia gigit jari ko la. sakit ke..errr..

    wah tak lame lagi ko dpt tambah bilangan mereka. tahniah..

    ReplyDelete
  9. eeeeee..gramnye tgok2...rse nak cubit2 je..:)

    ReplyDelete
  10. wah.. makin membuak2 rasa hati nak pergi kidnap menatang ni.. haha.. dia gigit sakit x?

    ReplyDelete
  11. aku tak bley bela apa2...
    kompom kurus kering nanti...
    huhuhu

    ReplyDelete
  12. Comel gile!! Aku teringin nak bela sugar glider gak tp rumah aku ni byk bela kucing..kenyang lak kucing2 tu kang

    ReplyDelete
  13. Alahaiiii kiutnya..
    Nak2 yg bunting tu =)

    ReplyDelete
  14. comelnya... rasa macam nak cubit2 je... hehehe

    ReplyDelete
  15. tak berani la nk pegang . hahak

    ReplyDelete
  16. waris die nanti bg sy eh..nak buat goreng tepung...

    ReplyDelete
  17. spesis ni mmg comel.. kalau tgok tu geram rasa mcm nak picit2 je... tp hani brani tgok je.. pegang xbrani.. takut ada geli geleman pun ada.. hihi

    ReplyDelete