Saturday, May 12, 2012

kata-kata rahsia

kadang-kadang kita tak tahu bila atau apa yang akan berlaku dalam hidup kita..sama ada gembira atau sedih kita kena siap sedia dengan apa yang akan berlaku..bila ada pekara atau berita gembira..bersyukurlah...sebab pekara gembira tidak selalu datang..kadang-kadang tu pekara gembira nak hampir ada saja pekara buruk akan berlaku...kita tidak boleh jangka sebab itu semua ketentuaNYA...di harap semua berjalan dengan lancar..




**aku bersyukur sebab aku berdiri dengan kaki sendiri....terima kasih ibu abah dan orang tersayang di sekeliling..doakan semua berjalan dengan lancar..

nantikan post seterusnya...^_^...


31 comments:

  1. cincin ke tu? sudikah awak menjadi yang halal buat saya? XD

    ReplyDelete
  2. betul2 so kena la selalu berdoa kan spya dipermudahkan segalanyee
    :)

    ReplyDelete
  3. Datin nak kawen ye..? Alhamdulillah.. Pasni makan nasi minyak kat rawang lah.. Yahooooooo..

    ReplyDelete
  4. sudah di lamar ka ?
    ehehe..
    saya tunggu post yg sterusnya

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..dah tak lama dah nak bunyi kompang area rawang ni.hehe

    ReplyDelete
  6. hehe
    semoga diberi jodh yg baik kak :D

    ReplyDelete
  7. sah.. semoga dipermudahkan segala urusan^^

    ReplyDelete
  8. Wah..Kita baru jer mimpi orang datang masuk minang tadi.hik2

    ReplyDelete
  9. Semoga dipermudahkan segalanya :))

    ReplyDelete
  10. Waah. Semoga semua urusan berjalan dengan lancar. ^^

    ReplyDelete
  11. smoga sume bejalan ngan lancar ye..

    ReplyDelete
  12. wah tunang ke kawin niy?
    congratulations k..

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah..tahniah tyra..semoga urusan di permudahkan oleh Allah S.W.T.Tumpang gembira untuk tyra ^__^

    ReplyDelete
  14. harap semuanya berjalan lancar. amin :) congrates kak!

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah... tahniah mij... huhu

    ReplyDelete
  16. wah alhamdulillah sorg..sorg rakan blogger yg sdg meniti saat2 bahagia ^^

    ReplyDelete
  17. tahniah...untungla ada orang sayang

    ReplyDelete
  18. bersyukurlah tatkala suka dan duka kpd-Nya.. krna sgalanya penuh hikmah buat kte sbg hamba-Nya

    ReplyDelete
  19. mendalam maksud gambar cincin tu, ehem2 d(^-^)b

    ReplyDelete
  20. wow..bahagianya rasa...eheee ^_^

    ReplyDelete
  21. kompang berbunyi......wah... bilakah turn aminah ni.. tumpang happy... alhamdulillah

    ReplyDelete
  22. sis!!kawinkee? tunang kee?
    ihihihi.congrtazz sis! cepat2 post baru taw!

    "Binatang pun pandai berkasih sayang. Manusia?".

    ReplyDelete
  23. Semoga dipermudahkan segalanya ^^

    ReplyDelete
  24. bila gembira bersyukurla. bila bersedih tabahkan dan kuatlah.

    semoga dipermudahkan dengan izin-Nya

    kad jemputan tak sampai lagi ni.cincin dah sampai dah.

    ReplyDelete
  25. siapakah lord of the ring tersebut...

    ReplyDelete
  26. setiap kejadian ade hikmahnya =)

    get well soon dear!

    ReplyDelete