Tuesday, May 8, 2012

teka gambar rahsia




beberapa gambar rahsia yang menyebabkan betapa sibuknya aku bulan ini..

**untuk peserta yang join contest doodle glider aku tidak lupa..insyaALLAH lepas siap apa yang patut di siapkan..aku akan umumkan..harap bersabar ya..dan untuk siapa yang ada buat tempahan header mahu pon phone straps siap saja aku akan email/pos..biasanya aku akan beri tahu di email..jadi rajinkan diri anda lihat email..=)..jadi harap bersabar bagi siapa yang buat tempahan..

**pertama kali aku lewat menyiapkan tempahan ..=_="..maaf..



22 comments:

  1. untuk majlis bahagia tyra.. enganged @ marry... congrat!!!.. ble???

    ReplyDelete
  2. wah!! congrat tyra,,dh nk enganged ea,,,!

    ReplyDelete
  3. doorgift utk mjlis tunang la ni kn..
    xpon kawen..
    haha..

    ReplyDelete
  4. comel.. buat untuk diri sendiri ke untuk tempahan orang lain? hehe

    ReplyDelete
  5. goodies kawen ni.... kan? huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. waa..
    cam menarik jer nie..
    lain dr lain nie.

    ReplyDelete
  7. ramai yg teka utk kawen tunang ni..cak..cak pong..:)

    ReplyDelete
  8. buat hantaran dah ekkk....
    tunang ke nikah ni?

    ReplyDelete
  9. ternanti nanti apakah rahsia ni.aritu dah teka tapi salah pulak kan..semestinya untuk sesuatu yang istimewa.kan tyra.

    ReplyDelete
  10. hehe,da macam agak something jerrr :P
    xpexpe,tunggu dan lihat

    ReplyDelete
  11. gambar pertama tu comel tu sangat kenapa? :O hahaha

    ReplyDelete
  12. utk photobooth wedding eh.weee..jemput jemput kitrg tau.

    ReplyDelete
  13. somebody is getting married soon! wohoo!!

    ReplyDelete
  14. wahhh ! ini preparation utk kawen ke ni MIJ?? comel2 smuenye nih!! hehe





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete