Saturday, August 11, 2012

ego

ramadhan bakal meninggalkan kita..jadi mari kita bersama-sama maaf bermaafan sesama kita..tidak perlu tunggu di hari raya baru nak minta maaf..jadi kalau ada salah silap harap di maafi..^_^


41 comments:

  1. onie pun mohon kemaafan dari cik merah jambu.....

    ReplyDelete
  2. "saya tak tahu masalah saya.. jadi awk yg kene tegur" .. dialog tmbhan. keh4.

    Selamat hari raya cikjambu. sedihnye. selebihnya kata maaf diucp pd kad raya nti. :'} tujukan lagu Anua & Ellina - Suasana Hari Raya. xD

    ReplyDelete
  3. azzah mintak maaf jugak..kot2 ada salah komen ke..:D

    ReplyDelete
  4. masalah sy ialah kenapala comel je doodoll awak tu..hehehe.. mintak maaf gak tyra.. mintak maaf dri hujung rambut n kaki kalo tersalah taip komen or entry

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel cm awok la dear..heheh..sama laa kita pon..=)

      Delete
  5. ckp dekat dy nouvo lah laju sikit . huahuahua

    ReplyDelete
  6. aih, lukis atas kertas graf la pulak.
    dudel tu nmpak matang

    ReplyDelete
    Replies
    1. matang sebab pakai spek dan riak mukanya yang suriusu betul..

      Delete
  7. 'dalam marah' pon menten comel. jeles ah!! :-)

    *peratusan org laki yg tidak ego adalah sangat rendah. ek!

    ReplyDelete
  8. kalau cakap tentang ego, susah kan.
    hmm semoga kita semua mampu berubah kpd yg lebih baik (:

    Jangan diulang kecewa, kelak engkau terusan merana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang susah..kadang2 pompuan pon sama..tp lelaki lebih ckit..XD

      Delete
  9. cik ana mntk maaf segala slh silap spnjg berblog ni ye MIJ..
    eeeeeeeeee muke dudel tu moncong pon mantain kiutttt je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita ya dear..comel cm awok la dear

      Delete
  10. comel dudel.sma2 le kita saling bermaafan

    ReplyDelete
  11. MIJ, blog awk makin hari makin chomeeellll! suke sgt!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak..lama x terjah blog akak..

      Delete
  12. makin comel doodle awokkk..maaf zahir dan batin..moh beraye kat kay tee..hehehe

    ReplyDelete
  13. ego mmg susahkan nk hilangkan..huhu

    ReplyDelete
  14. Sangat setuju! Kadang2 perkara yang kecik pun susah nak minta maaf sebab ego. Tak berbaloi rasanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesetengah angap maruah diri itu penting..tu jadi ego..

      Delete
  15. kdg2 kita sndiri tak sedar yg kita ego..maaf salah silap ya. :)

    ReplyDelete
  16. ego setinggi klcc..huhu takmau ego2.. =]

    ReplyDelete
    Replies
    1. ego patut di turunkan pada ketinggian rumah je cukup

      Delete
  17. kdg2 ego nie perlu ade sedikit dlm diri...tapi klu dah ego sgt2..tuh menyusahkan lak ...hihih~

    ReplyDelete
  18. Laki ngan pompuan. mana suka naik motor ego?

    ReplyDelete
  19. Mintak maaf kalau ada salah dan silap selama mengenali dalam dunia maya ni ye.

    ReplyDelete
  20. mij....doodle awk semakin cumey arh!!!!!!! meroyan saya tgk kecomelan mrk..... slurppp....

    ReplyDelete