Wednesday, August 29, 2012

Tempahan bunga tangan




baru-baru ni junior aku ada tempah design doodle berbentuk tag..dan bunga tangan dari triple A shop...kakak beliau nak kawin lepas raya..tapi beliau tempah bunga tangan 2 minggu sebelum raya...nasib baik beliau tempah design warna warni..jadi bahannya ada..kalau tidak terpaksa tolak tempahan itu sebab masa di beri terlalu singkat untuk mencari bahan...jika sesiapa nak tempah bunga tangan dari aku..boleh buat tempahan sebulan paling lewat..berminat boleh tengok design di Triple A Shop..


**yang buat bunga tangan ni ibu aku.jadi aku taknak beliau terlalu gopoh membuatnya..aku ni tukang mencari pelanggan sahaja..tolong ibu cari duit..>_<...aku suka hasil kerja ibu...love u ibu..



43 comments:

  1. yeahhhh ! i luv it hasil tgn kak tirah... doddle diguna untuk semua doorgift + guestbook.. hikhik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah suka..thanks dear sebab suka hasil tgn sy..=)

      Delete
  2. cantik sangat bunga tangan tu. unik

    ReplyDelete
    Replies
    1. warna warni ala2 pelangi tu nampak unik tu..ngeee

      Delete
  3. ala...lambat jugak blog kamu nie..klu x..mase wedding leh order..hehe~xpela..nak wat mcner kan...nnt klu nak wat post wedding..leh la tempah..hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa2..nanti nak tempah saja2 pon takpa dear..hehe..=)

      Delete
  4. cantik.tp dh kawen,cane lah nk tempah kan.tgu princess kawen pulak lah.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh kawin tu buat taklah la..buat hiasan je la..heheh..tunggu anak awok eh dear..ngeee

      Delete
  5. baju warna warni tu menyerlah dgn baju putih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesuai sangat memang kena dgn baju putih.

      Delete
  6. anak dan ibu berbakat :D tahniah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngee..alhamdulilah kurniaan ALLAH..thanks dear

      Delete
  7. cantik bakat ibu tu..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..kan..kan..sy pon suka bakat ibu tu

      Delete
  8. cantiknyaaaaa...1st time dtg blog akak ini..doodle nya pun cantik sgttttt... fuh tak terkata lah...

    follow my new blog ya http://beautifulsaharaa.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngee..selamat berblog ya dear..dh folow pon

      Delete
  9. Replies
    1. alhamdulilah..sama cm awok laa kreatif gak

      Delete
  10. tak ramai orang buat bonquet cengini. awok promosi la pulak utk yg tidak berkawen. mcm gubah bunge konvo ke..bunge utk org lawat prsakit ke.. heee~hee~ >e<""

    ReplyDelete
    Replies
    1. awok nak beli ke??nanti awok kawin jgn lupa beli yaa..^_^

      **untuk konvo pon boleh la dear

      Delete
    2. kawin.. her her. insyallah~ 1 hari nti. teringin juga nk beli. lbih2 lg klo ade cekelat kat tgah tu. >e<

      Delete
    3. kawin.. her her. insyallah~ 1 hari nti. teringin juga nk beli. lbih2 lg klo ade cekelat kat tgah tu. >e<

      Delete
  11. cantik sangat... ^_^ cute doodle wedd tu.. ^_^

    ReplyDelete
  12. Patut la anknya pun kreatif, rupanya ikut ibu nya :)
    btw..nnt sis kawin boleh la order ye..

    hehe

    ReplyDelete
  13. cantik n kemas.. kem salam ibu ea.. adore her

    ReplyDelete
  14. insyallah kalo nak kawen nanti saya buat tempahan...nak lain dari yg lain..hehe

    salam merdeka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaALLAH..salam merdeka dan selamat hari raya dear

      Delete
  15. mmg kretip..cntik bunga tangan tuh..^^

    ReplyDelete
  16. baru tau bakan awesome ni turun dari sapa.. cun! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...insyaALLAH..harap dapat turun bakat itu dari anak sy jugak...

      Delete
  17. bakan? eh bakar la.. haish! BAKAT la.. hadoi memang saya xda bakat dalam penulisan ni.. haha

    ReplyDelete
  18. cantikkkk@@ boleh tempah gak la ;p

    ReplyDelete
  19. eeee kenape lah comel sgt.. geramm !




    *badge x siap lagi la MIJ..
    sebabnye mmber cik ana tempah
    kat mane tah.. mcm lmbt je baru
    nk siap T____T

    ReplyDelete