Tuesday, September 18, 2012

#8 Wordless Wednesday


**usaha tangga kejayaan..



18 comments:

  1. athirah mmg seorang yg berbakat

    ReplyDelete
  2. Kakak tak pandai dan tak berusaha tu yg tak jadi..
    Yg ini ok memang jadi - cantik:)

    ReplyDelete
  3. fuwaa dh jadi vector la.. PS tuu. u did a great job sis. nak buat juga la. =.= tp mesti kene ada mood sabar kn. gambateh. hurk!

    ReplyDelete
  4. cantiknya...buat apa pun semua menjadi dengan izin-Nya. tahniah :)

    ReplyDelete
  5. kan dah kata mesti menjadi punye. org yg terer pakai tool kat ps ni biasa memang boleh je lukis vektor potret ni.

    ReplyDelete
  6. sy masih x reti buat vector guna ps..huhuhu... malas usaha...hee

    ReplyDelete
  7. nice post :)
    ditunggu kunjungan baliknya yaah

    ReplyDelete
  8. usaha tangga kejayaan! Tang pipi tu merah, macam tengah malu² kucing ;P

    ReplyDelete