Monday, October 1, 2012

contest blog siapa yang kawaii tu?


tag cik kot

serius hadiah menarik.join la korang..nak join klik banner

16 comments:

  1. saya teringin nak join tp macam segan.. =)

    masa masih panjang untuk saya fikirkan...kriteria apa yg ada pd blog saya? hehe

    ReplyDelete
  2. thanks sb join.. ne syg tyra lebih..hikhik

    ReplyDelete
  3. guu~~huu.. kene tag *sambil buat aksi kecikkn mata, muncungkn mulot* keh3..

    ReplyDelete
  4. Good luck ! http://ainasofeadiary.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu.html

    ReplyDelete
  5. Akak pon join ? Kalah la saya nanti :(

    ReplyDelete
  6. tyra join jugak..ala takde chance la..huk huk..

    hehehe..gud luck tyra ^^

    ReplyDelete
  7. Singgah sini :) Jom singgah blog Mira ! Gudluck ye!

    http://amirah-mirah.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu.html

    ReplyDelete
  8. Selamat Pagi :D

    http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu.html

    ReplyDelete
  9. Salam. Wah cantiknya blog ni!=) Suka tengok.^^ Jom join segmen saya!^^ http://www.aimisyahirah.com/2012/09/senarai-peserta-segmen-cik-misya-nak.html

    ReplyDelete
  10. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete