Monday, February 4, 2013

#koko 12


satu dua tiga lekok jantan betina aku ketuk...oooOOhh...semakin membiak terbiak keturunan koko dan ausin..sejak ausin di kasikan beliau semakin menembam..betul lah kata orang..selepas kawin mesti somi akan gemok..ahahahah..ok itu tidak boleh di samai dengan binatang..tahun lepas aja koko ada 4 ekor anak..2 kembar jantan dan 2 kembar betina..cukup setakat itu..anak jantan semakin dewasa..jadi beliau mencari mangsa untuk menyambungkan keturunan koko..oh nooo..sudah cukup sudah..cukup 6 ekor berada di rumah ku..lepas ini anak jantan bakal menjejaki bapa dia.. -_-..maaf..

24 comments:

  1. wow. lama tak dengar cerita koko ngan ausin. tetibe dah jd bnyak. guna teknik naruto kage bunshin no jutsu ke apa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawak okey... kalau guna jutsu konfirm penuh rumah tyra

      Delete
  2. waaa...banyaknya !! nak satu.. -_^

    ReplyDelete
  3. haa cukup dah flower girls & boys Cik Jambu..tayah pening2. Ahaks.

    Esok majlis kahwin jangan lupa buat 1 booth, untuk tetamu beramah mesra dgn koko & ausin sekeluarga.. nak juga tanya perasan mereka mendapat keluarga baru.. kih3 XDD. *maaf tersenget sikit*.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhaha. cikot..jauh tersenget tu.. hahahah

      Delete
  4. banyaknyaaaaaaa... sgt meriah.. saya pun pasne nak kembar perempuan plak la..hohoho

    ReplyDelete
  5. wahhhh, banyak nye.
    nak satu. nak bagi adik. heee ^^,

    ReplyDelete
  6. baru 6. kena tambah lagilah. baru meriah. hehee

    ReplyDelete
  7. wahhhhhhhhhhh..bnyaknyaaaaaaa...hehe

    ReplyDelete
  8. lama xdengar cite Koko..semakin banyak keturunan die.hehe

    ReplyDelete
  9. banyaknyaaaa.... dah la kiut... tomey2 semuanya:)

    ReplyDelete
  10. wah! banyak nye~~~ dah la comel. sabo je la.

    ReplyDelete
  11. wah, banyaknya! :3 . kalau x larat nk jaga, meh pos sini sepasang. kuikuikui

    ReplyDelete
  12. saya suka tengok tapi tak suka pegang sebab geli sikit.hehe

    ReplyDelete
  13. wah..kerturunan koko semakin mengembang.. aritu kecik jer.. tau2 da besar da... comeynyaaa..

    ReplyDelete
  14. banyaknya ..anak2 ...apa nama haiwan ni?

    ReplyDelete
  15. wahh..nak mintak sekor hehehe !

    ReplyDelete
  16. nak sekor...comei...Rania mesti suka :)

    ReplyDelete