Wednesday, October 16, 2013

Alahai gigi bongsu

selepas gigi bongsu sebelah kanan dah dapat tempatnya.. gigi bongsu sebelah kiri pulak tumbuh..alahai banyak-banyak sakit...sakit gigi paling tak boleh terima..nak cabut ngeri pulak dengar..nak bertahan..tak tertahan menangung sakit..tuhan aja yang tahu bagaimana menangung derita gigi bongsu tumbuh..penangan gigi bongsu tumbuh sakit tak terkata....

gusi dengan pipi bengkak..seperti kemam gula-gula bengkaknya..ada biji di bawah pipi..doktor cakap..kalau boleh tahan awak tahan..kalau tak awak cabut..semudah ABC doktor cakap..=_='..

**oh gigi bongsu!!!nak tumbuh makan tahun..nak menderita bertahun-tahun..

23 comments:

  1. Dah tumbuh dah gigi bongsu :) hihi

    ReplyDelete
  2. mmg gigi bongsu bertahun. gigi bongsu petama eka, dalam setaun lebih. skang eka ada 3 gigi bongsu. 3 3 tu eka demam,,

    ReplyDelete
  3. bab sakit bahagian gigi memang tak tertahan rasanya.boleh naik sakit sampai ke kepala lansung tak dapat buat keje kan..moga Allah SWT meringankan sakit awak tu ye..sabar banyak banyak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakit gigi memang tak boleh nk buat apa pon..rasa nk marah je..uhuk..skit penghapus dosa

      Delete
  4. mun xtumbuh lagi..takut nyerrrr

    ReplyDelete
  5. hhuuuuuiiii memang sakit gila kot.. sabo je lah.. (--")

    ReplyDelete
    Replies
    1. sakit kan..orang dh kena je tahu mcm mana skitnya kan

      Delete
  6. sakit ek....kite x tumbuh lg nie...takuttttnyerrrr....

    ReplyDelete
  7. bab gigi ni memang derita sakitnya. boleh mengganggu kerja

    ReplyDelete
  8. Akak lebih rela sakit lain daripada menanggung sakit gigi huhuhu..

    ReplyDelete
  9. sakit lain biasanya saya mmng susah makan ubat. cuma bila sakit gigi je terpaksa telan panadol. tu pun kalau dh smpai tahap takleh tidur

    ReplyDelete
  10. assalam.sama mcm akk dulu.setiap semester waktu belajar sakit.tumbuh sikit2 je.memang sengsara.tamat rasa sakit setelah kerja.ada 5 tahun kot.bayangkanlah.doc mention rahang akk cukup utk tampung kenaikan gigi baru.dia tak bagi cabut. tapi kes adik akk, dia cabut sebab rahang tak cukup luas...biasa doc yg bagi cadangan..kalau boleh tahan, tahanlah.. :)

    ReplyDelete
  11. omaigad sis! geram betul tengok doodle kat blog u. comelsssssss. gulaaaaaaaaaa. :)

    ReplyDelete
  12. MASUK BAB GIGI NI LEMAH .. UHUK .. XSANGGUP SAKIT GIGI .. SAKIT TU XLEH NAK D GAMBARKAN . HOHO

    ReplyDelete
  13. pertahankan gigi~ sebelum gigi palsu menerokainya XD

    ReplyDelete
  14. huk2..nak menangis tengok doole cantik2 kat sini..

    ReplyDelete
  15. owhhh.. dah tumbuh semua dah kot.. XD

    ReplyDelete
  16. sakit gigi adalah sakit yang paling sakit! arrggghhhh! hehehe

    ReplyDelete
  17. sama la kite empat2 dh tumbuh sakittt

    ReplyDelete