Tuesday, December 26, 2017

Makeup bag I pencil case I



comelkan??aku reka khas untuk mereka yang suka simpan barang makeup dalam bag..takdalah bersepah dalam handbag korangkan...hehe..

  • saiz : 8" x 4" (biasa) / 9" x 4.5" (premium)
  • kedua-dua permukaan ada design
  • boleh di basuh tanpa warna pudar
  • ada zip
  • ada dua lapisan kain dan tali di bahagian tepi




yang ni pulak pencil case..walaupon korang dah bekerja tapi mesti masih guna pen pencil macam kerja aku jugak,.aku keje bidang architecture jadi memang masih guna..aku sendiri pon dah miliki..korang apa tunggu lagi??aku reka khas untuk korang yang suka benda comel.ada dua warna setiap design hitam dan putih..cepat dapatkan stok sementara masih ada😍..


  • saiz : 8" x 4" (biasa) / 9" x 4.5" (premium)
  • kedua-dua permukaan ada design
  • boleh di basuh tanpa warna pudar
  • ada zip
  • ada dua lapisan kain dan tali di bahagian tepi

**berminat boleh klik link sini

2 comments:

  1. Comelnya!!! Geram tengok. Btw, nak cuba follow dekat sini, tapi error laa.

    ReplyDelete