Sunday, February 11, 2018

Annual Dinner Arkitek KDI 2018-Winter Wonderland

lama tak update blog..lama tak munculkan diri di tahun 2018 walaupon blog ni dah lama tak terupdate aku tetap sayangkan blog ini.inilah punca rezeki aku..alhamdulilah..dari sini orang mengoogle untuk mencari Doodle merahitujambu..
ok bukan nak cerita sedih tapi nak cerita yang baru ni pejabat aku ada buat Annual Dinner untuk tahun 2018 ..setiap tahun memang akan buat dah setiap tahun jugak tema berbeza-beza dan jenuh jugak nak fikir pakai baju apa untuk setiap tahun..aku dah kerja di satu pejabat 7tahun..alhamdulilah sehingga sekarang..tahun ni tema dinner adalah Winter Wonderland...lagi-lagi aku AJK dalam dinner ni bab deco aku..tahun depan aku nak letak jawatan awal-awal sudah diberi tahun..ahahahha..





tak di sangka malam tu aku menang 2 award iaitu cleandesk dengan fashionista ahahahah undian adalah dari rakan-rakan sepejabat..aku memang pergi kerja suka bergaya lol..dan tak di sangka hobi mengemas dan pengemas di perhatikan ahahaha..paling tak di sangka aku menang best Dress..ahahahah selalu aku memang pakai baju ikut tema tapi tak pernah la menang tapi tahun ni rezeki aku..alhamdulilah..satu lagi dapat cabutan bertuah..yeeaayyy kautt semua..ahahaha..


gambar bawah adalah meja pejabat aku..aku designer Doodlekan jadi memang menghiasi meja dengan doodle jelah..bagi nampak comel dan terkemas heheh..
hasil gambar sendiri lepas di Doodlekan..jeng jeng jeng

0 bebelan:

Post a Comment