Tuesday, January 13, 2015

Husnaa Fathiah

sekian lama tak update blog kesayangan aku..alhamdulilah..masih bernafas..alhamdulilah sudah menjadi ibu selama 5 bulan dan menyusu anak sepenuhnya..berharap dapat menyusui anak selama 2 tahun..insyaALLAH..walaupon berkerja..gigih untuk konsisten mengepam di pejabat..aku tahu bukan mudah untuk menyusui anak tambahan lagi aku seorang ibu bekerjaya..tapi semua itu alasan..kalau ilmu penuh di dada insyaALLAH..pasti berjaya..
lupa nak perkenalkan nama anak aku..nama beliau "Husnaa Fathiah Binti Hairull Fadly"..baba dia yang beri nama..mama harap awak menjadi anak yang baik dan solehah seiring dengan nama awak sayang..insyaALLAH..di usianya sekarang husnaa dah pandai meniarap..pandai memberi riaksi bila bercakap denganya..pandai isap jari..dan juga bakal pandai makan bila usianya mencecah 6 bulan..tinggal lagi sebulan sahaja untuk awak makan sayang..lepas ni mama akan masak puree untuk awak..
insyaALLAH bulan depan aku akan buat aqiqah untuk Husnaa..semoga berjalan dengan lancar.insyaALLAH..walaupon blog ini tidak di update..tapi tempahan doodle masih berjalan seperti biasa..

5 comments:

  1. semoga majlis aqiqah husnaa berjalan dengan lancar

    ReplyDelete
  2. waa.. lama betul x nmpk kat blog... omeynye husnaa...

    ReplyDelete
  3. tahniah dan semoga berupdate selalu

    #krtnster

    ReplyDelete
  4. bila aqiqah husnaa? Azra pun belum aqiqah lagi.. insyaAllah ada rezeki lebih akan aqiqahkan jgk.. allahumma ameen

    ReplyDelete