Monday, June 20, 2016

Kehamilan Kedua

alhamdulilah...di beri kesempatan untuk hamil lagi sekali..kehamilan ke dua..syukur..usia kandungan aku sudah pon mencecah 17 minggu hari ini..hati mana tak gembira..rezeki bertambah lagi..ini kali ke dua berpuasa dan raya berbadan dua..bezanya masa kehamilan pertama sudah pon mencecah 36 minggu...kali ini di awal kehamilan...berdoa semoga berjalan dengan lancar sampai ke akhirnya...husnaa pon sudah berusia setahun 10 bulan..insyaALLAH..di jangka tarikh adiknya keluar usia kakak husnaa 2 tahun 4 bulan apa pon kita mampu merancang..insyALLAH..
aku masih berpuasa penuh walaupon bermacam-macam fakta di facebook tentang kehamilan di bulan ramadhan..tapi aku masih meneruskan puasa bukan sebab aku kejam dengan kandungan aku..cumanya aku masih mampu berpuasa..baby pon bergerak aktif..
di kesempatan ini aku nak mengucapkan salam ramadhan..maaflah sudah lama tak update blog..walaupon sudah ramai tidak lagi mengikuti blog aku..aku masih sayang untuk tutup blog ini..sebab tempahan aku masih berjalan seperti biasa..

**promosi untuk doodle wedding dan couple masih berjalan..harga kasih dan sayang aku beri..untuk tempahan boleh like dulu page facebook aku "merahitujambu blogspot" dan terus mesej untuk lebih lanjut..=)

10 comments:

  1. alhamdulillah bakal timang cahaya mata yang bru .

    ReplyDelete
  2. Jangan pernah delete blog akak yang comel ni. Kadang bila lama dah tak blogging ni. Blogger lama jugak yang dicari. Hihi

    Alhamdulillah tahniah akak. Moga Allah permudahkan segala urusan akak :D

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Tahniah MIJ 😘 Take a good care. Dan selamat berpuasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dear..selamat berpuasa n selamat hari raya jugak dkt awak dear

      Delete
  4. Alhamdulillah. Tahniah MIJ 😘 Take a good care. Dan selamat berpuasa!

    ReplyDelete