Wednesday, July 20, 2011

mamak sedap



nama saja kedai MAMAK pasti ramai..dia pakai pelaris ya??hahaha..kolot!!tapi itulah hakikat sebenar..bak kata abah "mamak ni bukak je kedai mana-mana pon..pasti penuh kedai dia...tapi ibu aku cukup tidak suka dengan kedai mamak..katanya dia geli..tapi aku bedal je..mula-mula dulu agak geli..tapi pengaruh kawan kuat..diorang ajak sarapan dekat kedai mamak aku pon joinla..lama-kelamaan jadi ketagih teh tarik mamak dengan tosei..sedap woo...selalu gak aku jumpa bulu-bulu mamak dalam roti aku..."dalam fikiran bulu ketiak mamak ni.."..ohh..patutlah ibu cukup tidak suka mamak..pengotor katanya..bayangkan tangan mamak yang bulu-bulu tu di cukur..hodohkan??kalau dah tahu diri itu ada bulu pakaila lengan panjang masa nak masak...tapi itu yang korang suka kat mamakkan..sebab bulu-bulu mamak tu...eeeeuuuuuwwwww...tadi baru lepas sarapan teh tarik dengan tosei..=p...


**pakcik pernah cakap dekat shah alam ada satu kedai mamak pernah roti canai perasa tahi..sampai penguatkuasa suruh tutup kedai tu...-sila bayangkan ye-....putus selera..=p




cerita lain:
promosi TRIPLE A SHOP masih berjalan seperti biasa...sila tekan SINI.




31 comments:

  1. takde bulu mamak tak sedap kak~hahaha~~

    ReplyDelete
  2. ayah fa mmg x pernah bawa keluarga p kedai mamak.. so sampai skrg fa susah nk makan dkt kedai mamak.. ngeeee

    ReplyDelete
  3. errkkk euuuuu geli hehe,ika pnh mkn roti canai je,tu pun dua kali je sbb terdesak sgt nk mkn hahaha,susah gk klu xde org melayu buat,kt kelantan xde mamak2 ni bile dtg putrajaya ramai plak mamak2 ni hehe..tu yg terpaksa mkn tu :p

    ReplyDelete
  4. Cik Semut pun skali skala singgah kedai mamak jugak..
    Feberet : teh tarik & tosei.
    Feberet terkini : roti nan ayam tandori... =)

    ReplyDelete
  5. jrng sgt makan kat kedai mamak..
    hoho..

    ReplyDelete
  6. alamak.. boleh terputus selera tgk bulu mamak nih... perkara pertama fara check sebelum menapak mamak ialah orang yang mengulinya dahulu.. ^^

    ReplyDelete
  7. Aiyak... camner kalau bulu ketiak tu sangkut kat gigi... eeeuuuuw!!

    ReplyDelete
  8. Uik.. Aku baru lepas pekena nasi beriyani dengan ayam madu kat kedai mamak wei.. Hahaha.. Roti canai memang aku jarang ckit lah.. Ngee :)

    ReplyDelete
  9. roti cnai perisa tahi?die gune tahi ke sbgai perisa?hlang slera..aishh

    ReplyDelete
  10. cik merah,

    kena bayangkan ke? tamau la....msred suka makan roti canai...roti canai mamak je sedap...pasal apa gaknye...hheee

    ReplyDelete
  11. alamak!!! loya tekak den. tapi betul lah, my mom pun cakap mamak pakai pelaris. dan dia saksi sendiri macam mana mamak buat air. sejak dari hari tu, dia tak makan kat mamak dah. geli.

    Antara Keinginan Dan Yang Dah Tertulis
    Hoodie Dress Is So Gorgeous !

    ReplyDelete
  12. xtau nak kata apa sal mamak neh...sebab macam2 dah dengar cerita sal kedai mamk...hehe

    tapi ila mmg xmakan kat kedai mamak...xlalu r..uwawwa...adik ila suka makan..ehehh

    ReplyDelete
  13. Masakan ala mamak atau india atau berkari ini kebetulan bukan makanan rugi kami sekeluarga... Jadi jarang lah makan kat kedai mamak dan juga tak pernah laa terkena macam ni lagi... Nasib Baaekkkkk.....!!!!

    ReplyDelete
  14. roti canai sedap..kenapa sedap yaa??hehe

    ReplyDelete
  15. Hahaha.. x tau kenapa.. milo kedai mamak memang sedap.. tak sama milo kedai melayu...

    ReplyDelete
  16. eiii geli. tapi selalu bedal jugak. heheehe.. AK suka roti nan tandoori.nyum3!

    ReplyDelete
  17. perisa taik?


    weekkkk..kembang tekak abg.ish..

    bulu lebat,bru kt tgn tu.blm lg..dot dot dot..wawawaaaa ;))

    ReplyDelete
  18. errr...bila membanyangkan bulu2 dalam roti...loya..huhu...

    tp skrg ni jrng lak jumpa mamak bulu2 lebat kt tgn tebar roti canai... :)

    ReplyDelete
  19. wekkkk..geli nye, pengotor..
    ana suke gak mkn kat kedai mamak tp x pnh jmpe ag..hehehe...

    ReplyDelete
  20. babe, i tatau kenapa tapi i sgt tak suka mamak!! hihi. penah try tapi... tak bole masuk. kdg2 rasa teringin jugak kan.

    ReplyDelete
  21. alamak...
    ada rasa geli geli lak...

    say no to bulu2 mamak...

    mesti lepas ni terbayang2 bulu mamak dalam roti..

    ReplyDelete
  22. peluh2 tu perasa tambahan jugak,heehe..apa2 pun tapau dr umah yg terbaek..;)

    ReplyDelete
  23. Erkkk...pada sy selagi tak nampak tak pe lagi hehe
    tapi skrg dah krg makan kat kedai mamak

    ReplyDelete
  24. Xberapa layan mamak sangat...hehe...tp once in a while teringin juga makan.

    ReplyDelete
  25. tapi, layan makanan kat mamak ngn lepaking mg syiok! hehe =p

    ReplyDelete
  26. hahah .. yang sebenarnya bulu2 itu yang menjadi idaman .. nyummy .. hahaha

    ReplyDelete
  27. bulu-buluan yg bt roti canai tu crunchy sbrnya..HAHAHAH ;))

    ReplyDelete