Monday, October 24, 2011

koko #2

nak kenal si koko ni siapa baca entry sini dulu...jom layan gambar







memang patut spesis koko ni mahal sebab bulu dia lembut macam kain....aduih sangat lembut...geram..geram..geram..=_=..aku suka buli dia..sebab dia macam kucing suka di belai di tengkuk..kalau kita berhenti belai mesti dia bukak mata lepastu dia pandang kita suruh belai dia semula...gambar yang tidur terlentang tu akibat di rogol di belai oleh aku..koko jugak suka main tisu dan main habuk.....



39 comments:

  1. eh.sugar glider ea?:D comelnye.

    ReplyDelete
  2. besh tak bela bnda ni??

    ok ke??byk rgam??

    cam besh aje tu.

    ReplyDelete
  3. eeiii geram tengok..sangat kecik..xpenah dengar sugar glider pun sebelum ni..bape RM?

    ReplyDelete
  4. comelnya dia. kalau sy yg bela sure cpt la tamat nyawanya. pengganas ramai kat sini.

    ReplyDelete
  5. wargh..comelnyer die..koko yang comel..meh come to mama meh..hikk

    ReplyDelete
  6. alaaa, ni yang jeles ni..mahal si koko ni

    ReplyDelete
  7. comel.. tapi tak berani r nak pegang.. huhu..

    ReplyDelete
  8. so sweet... comeinyer dia tido....

    ReplyDelete
  9. sugar glider kan?pernah buat entri pasal binatang nie..mahal kos dia klu nak bela..:)

    ReplyDelete
  10. beliau mmg comel sgt2..seriously!!!pnh baca pasal sugar glider ni, tingin nk bela tp takut x terbela sian lak kat beliau nt..

    ReplyDelete
  11. comel tapi mcm geli je nk pegang.. hehe.. dia gigit tak?

    ReplyDelete
  12. ya Allah so cute!!!!!!geramnye!!!

    ReplyDelete
  13. Alahai..comelnye..
    besar mata dia.. ^_^

    ReplyDelete
  14. waaaaaa...shomell gile..seng tak jaga?? hrge bpe eh??

    ReplyDelete
  15. memang binatang ni bulu lembut gilews...rasa geram jer.rasa nak lenyek2 jer..hik3 tp mahal gk kan =D
    suka kacau dia dgn tiup2 kt muka dia..mesti dia bengang =D

    ReplyDelete
  16. besaunya mata~~

    senang x,nk jaga die..??

    ReplyDelete
  17. SG! Comelnyeeewwww.

    Nk bela sekor tp ble pk kesan masa pnjg, tak jd --

    ReplyDelete
  18. comelnya...nak kimono tu ke? ada lagik lah..mesti konpius nih..'available' saya mksudkan ada lagik hihi...

    ReplyDelete
  19. comeyyy!!! tapi gua tak suka sangat binatang..sebab susah nak jaga.. =="

    p/s: join la kalau nk lukisan..hehe
    http://storyofateenagers.blogspot.com/2011/09/pest-kontes-bai-budakampung.html

    ReplyDelete
  20. errrkkkk bda tu(SG)tak gigit ke huhu.mmg geli tgk benda kecil2 yg berbulu tapi tulah....comelllll nyerrrr!

    sis lukislah doodle~sis ngan SG tu..mesti cute ^^

    ReplyDelete
  21. Wah, cute.. kecik2 je tgknya. Koko, kamu bertuah punya tuan sperti merah itu jambu.

    ReplyDelete
  22. comel! hehe.. geram tengok..macam nak bela je.. tp takut xreti pulak..kehkeh..skarang MIJ dah bleh biar koko merayap kat badan ke? :D

    ReplyDelete
  23. jgn terpijak sudah...ngeriiiii eheh

    sambungan entry facebook aku yg lepas...wajib tengok k!! http://ade2mama.blogspot.com/2011/10/facebookversi-kondem.html

    ReplyDelete
  24. comelnye..mun tringin nak bela..

    ReplyDelete
  25. mahal mahal... nak bela pun tak mampu.. koh koh koh

    ReplyDelete
  26. comelnya.....teringin nk pegang, tpi tkut...huhu

    ReplyDelete
  27. Kwn ai ade bela

    annying sbb bbulu n kencing sokmo

    ReplyDelete
  28. comel sgt.. agak agak dia boleh jadi besar sampai besar mane eh?..bg makan macam tikus gak la eh?? :O

    ReplyDelete
  29. comel sgt sugar glider ni,nk bela tp umah aie bela kucing jugak...huhu

    ReplyDelete
  30. aloloooo....comelnye dia:)hehe

    ReplyDelete
  31. wahhhhh sugar glider!
    comel3!!! geram!! hehe






    luv,
    cik ana

    ReplyDelete