Saturday, November 12, 2011

cinta dan duit

dulu
gegirl : awak sayang saya??
boboy : belahlah dada saya..itu tanda saya cintakan awak..
sekarang
gegirl : awak sayang saya?
boboy : jom pergi beli cincin..itu tanda saya cintakan awk...

cinta dan duit tidak dapat di pisahkan sekarang ni....takkan nak beli beras di kedai runcit "makcik saya cintakan dia..boleh saya beli beras sekilo..?"...

cinta boleh di pupuk...duit boleh di cari...

29 comments:

  1. hahaa. suke2..
    btol la skrg duit lg pnting dr segalanye..

    ReplyDelete
  2. duit bole dicari, cinta pun bole dicari. hahaha...

    ReplyDelete
  3. hahhaha..betul2.nk g toi pon kne berduettt

    ReplyDelete
  4. Saya ada lima ingget, nak beli makeroon kat atas tu boleh...cumell! Hihi...

    ReplyDelete
  5. hahahha. suka entry ni. duit dengan citaq ni bagai isi dengan kuku. xleh di pisahkan

    ReplyDelete
  6. duit da melebihi segala2 nya.. yelakan semua da kna pkai duit..

    ReplyDelete
  7. cari laki yg berduit,camne tu...

    ReplyDelete
  8. dah banyak duit baru cari cinta..:P

    ReplyDelete
  9. makcik tu cakap."bole nak..meh bg makcik lempang muka korg gn selipar jamban dlu bru dpt beras sekilo".hahahah ;D

    ReplyDelete
  10. duit bkn segalanya tp tanpa duit hidup tak makna.hahaha

    ReplyDelete
  11. skg,duit itu perlu..

    tp,pandai2 la masing2..

    ReplyDelete
  12. what ever it is duit memang penting. kalau takde duit boleh stress. haha

    ReplyDelete
  13. money is not evertyhing, but everyting need money.


    LALALALALAL

    ReplyDelete
  14. tanpa duet,cinta tak jalan..camtu la kononnyer ye?

    ReplyDelete
  15. i admit everything in this world needs money, but if there's love, there's must be money too? :'O

    ReplyDelete
  16. hehe~~

    ada betulnye jugak:)hoho

    ReplyDelete
  17. ramai orang kata duit bukanlah segalanya...
    Tapi kalo dah xde duit...mcm mana tu...
    Hehe

    ReplyDelete
  18. tp cinta berlandaskan duit mmg tak akan bwk bahagia. duit penting jgk tp blh crk. cinta ats keikhlasan dan sggp susah tu yg plg baik. wah, mcm bagus je akak ni kan?

    memahami apa yg penting dan tidak sebab pernah lalui semua tu.

    ReplyDelete
  19. oh yeah! sangat setuju.kena belajar rajin2..xleh nak malas..nanti cinta xleh nak beli beras kan =)

    ReplyDelete
  20. cinta boleh dipupuk..
    duit boleh dicari..
    betol3.. setuju sgt.. hehe

    ReplyDelete
  21. comel la awk..suke tgk org lidi ni..hehe

    ReplyDelete
  22. nak pupuk cinta jugak lah.. tapi kena rajin cari duit dulu.. ekeke

    ReplyDelete
  23. weeee
    betoool!
    kenelah senada cinta dan duet =]

    ReplyDelete