Friday, November 25, 2011

mashmallow cecah coklat sedap


jika ada bakat tunjukan bakat yang ada...^_^


36 comments:

  1. Saya tak ada bakat,acane nak tunjuk ? :(

    ReplyDelete
  2. arghhh jelesnyer....bakat yg xdpt challenge ni...terbaekk

    ReplyDelete
  3. awak memang ada bakat. heheheh ;D

    ReplyDelete
  4. dah lame tak makan marshmallow..teringin la pulak tgk cik tyra dalam marshmallow tu..

    ReplyDelete
  5. suke mashmallow !!!heee..mkn nan coki-coki

    ReplyDelete
  6. lawa la...hehehe. kan best kalau ain terer lukis mcm akak :)

    ReplyDelete
  7. cikmerahitujambu asyik cakap psl makanan je...
    lapar dah ni..hehe..

    ReplyDelete
  8. dgr je mashmelo perut dah start bunyik, dgr je cokelet lidah terus terjelir kah kah kah

    ReplyDelete
  9. x pernah makan marshmallow.. hue hue hue

    ReplyDelete
  10. abg ada bakat mkn je.tira sponsor marshmallow n coklat,abg tnjukkn bakat cara nk makan dia dgn betul dan x membazir. :D cane,bole?HAHAH

    ReplyDelete
  11. xpernah makan marshmallow. haha..

    ReplyDelete
  12. anything contains of chocolate, i'll like it! hehehehe.

    ReplyDelete
  13. ahhh sedapnye :O pagi ni nak g beli marshmallow lah! lama tak mkn. kehkehkeh!

    ReplyDelete
  14. pnh beli marshmallow tp rase die x best..pastu trus fobia nk mkn :P





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  15. -canteknye header baru MIJ!
    -lame x bw sbb skrin crack :(
    -baru nk mule balik bw
    -rindu MIJ!!! ^____^





    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  16. wahhh...unitnyee malow tu...mcm sedap je org celop malow tu?

    ReplyDelete
  17. pernah makan marshmallow ni tapi rasa tak sesuai ngan tekak.beli pun sbb minat ngan warna dan bentuk dia yang cantik

    ReplyDelete
  18. tp sy tak suka mashmalow. eh betul ke eja ni?hahha cik merah ada bakat melukis sy tak tau ada bakat ape.:)

    ReplyDelete
  19. lempeng cicah coklat pun sedap. hahaha..

    ReplyDelete
  20. suka sangat ngan marshmallow jenis nie..adiela suka makan sambil buka satu2 pusingan tu :D

    MIJ memang berbakat lukis doodle :D

    ReplyDelete
  21. makan begitu sahaja pun sedap...coklat lagi sedap...hehe...

    comel la... :)

    ReplyDelete
  22. Mmmm sedapnya kalau cicah coklat..bertambah2 manis! :)

    ReplyDelete
  23. sedapnye..... tgk doodle marshmalloww ni jer dh terliur.. =)

    ReplyDelete
  24. suka tpi x berapa suka. mcm mne tuh? hhaha...

    ReplyDelete