Thursday, July 26, 2012

kami lapar tanpa komen


aku suka giler ayat di atas..petikan ini aku ambil dari lanun blogger..eh..lanun rangi..setiap kali komen tak pula aku belek-belek sekeliling....biasanya lepas saja komen terus tekan close..tiba-tiba tadi aku komen blog beliau ternampak ayat itu..seperti kata-kata semangat bila nak komen..tidak pon paksa orang komen..nasib baik blog awok ada lukisan yang terbaik dan ada budak kecik yang suka mengomel dekat dia..pandai beliau lukis membawakan watak budak itu..selain itu beliau rajin membuat novel komik cintan cintun..serius best!jom terjah beliau..



**rajin-rajinlah komen..sebab kalau tak komen kami lapar..erkkk..

68 comments:

  1. walaupun dah berbuka petang tadi, masih lapar. nak komen nak komen. erkkkk kenyang

    ReplyDelete
  2. suka gak terjah blog lanun.. comel je dak tu.. memg komen makan blogger,s b dri situ la kita akn bersemangat untuk update blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.patut laa fames blogger rajin update..sbb tengok komen buatkan kita semangat..>_<

      Delete
  3. beri 'mkn' sama rata. rini ni jiran sini, esok luse jiran atas, nk raya esok jiran bwah. wahwahwa. xde buget dok diam, jd silent reader..wuu~

    lanun ranggi <-- mcm johnny deep. *angguk2*

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..sama2 la kita buat amal..keh..keh..XD

      Delete
  4. xde komen pose la kami..
    ekeke
    suke bace blog dak ojinz!

    ReplyDelete
  5. ololo ciannya lapar..hiksss..:P

    ReplyDelete
  6. Wahhh, nampak perkataan tu terus semangat kan? :D

    ReplyDelete
  7. pencetus semangat tu. chaiyok2. hey asal doodle tu comel sgt.

    ReplyDelete
  8. meh sini suap komen satu. pasni suap plak kat saya ye.tunggu ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. napa blog awok ada malware.cmne nk terjah..=_="

      Delete
  9. batal tak posa nanti makan komen ni haha :P

    ReplyDelete
  10. nasib baik komen tu tak batal puasa.kalau tak, bulan puasa takleh berblog. hik3
    selamat berpuasa =')

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu takpa..jadi men reramai komen..XD

      Delete
  11. chomellllsss nya doodle! *makan 1 komen* :D

    ReplyDelete
  12. huhu..jgn mkn..batal pose...hihi..

    p/s : wlupun hnye ilustrasi, tp donut tu nmpk sedap!!ok.. hihi

    ReplyDelete
  13. gelojohnya makan komen. nah ambik komen nih. makan smpai sendawa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pose nk..jgn la bagi mkn pepagi ni..nk lepas buka eh keri..XD

      Delete
  14. hehehe.. dtg nk komen, ngah lapar kann.. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. pose memang lapar pon..jadi meh makan komen..XD

      Delete
  15. hehehe mana leh lapar,kan bulan puasa.hehehe

    ReplyDelete
  16. Hahhahaha.. kami datang nie nak suapkan makanan.. koh koh koh.. XD

    Patut ler meriah jer komen den.. rupanya MIJ buat promotion Bulan Puasa.. hahahha.. mekasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahaha..awok la buat lawok suh makan komen..meh nak suap komen banyak2..keh..keh..

      Delete
  17. cik puan blog sila buat kuih raya berbentuk "komen" kepada encik tunang ya..terliuq den..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. keh..keh..keh.jenuh laa nk buat bentuk komen

      Delete
  18. Hehe aku pun perasan gak ayat tu setiap kali bukak blog beliau. Tapi memang betul dengan komen akan datang semangat untuk terus berblog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..bila tengok diorg bagi makan(komen) kt kita..baru la semangat wajar..erkk..XD

      Delete
  19. bagi komen selai sini. makan jangan tak makan , eh? :D

    ReplyDelete
  20. nah makanan untuk cik belog

    'KOMEN'

    kalo lapo lg xtau ler..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. time ksh eh jasa baik anda bagi sy makan..XD

      Delete
  21. haha..lawak plak..kita makan komen dia...yummy..eh lupa tengah pose..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pose tetap pose..komen tetap komen..mkn tetap mkn..erhh..ahahaha

      Delete
  22. comel ngat doodle tu.. sapai meleleh air liur dia.. hahaha... btol2.. sokong sesangat..

    ReplyDelete
  23. doodle tak puasa eh ? haha . yeee mee pon kelaparan komen nih !

    ReplyDelete
  24. waahhh.... lapar tnpa komen..ade k yg btol2 mcm 2 ha? hmm

    ReplyDelete
  25. ok,meg tengah bagi sis mij mkn,kenyang dah? :P

    ReplyDelete
  26. Safiena datang komen ni.. bagi makan untuk berbuka nanti.

    ReplyDelete
  27. marilah kita berkomen2.haha..comelnya doodle :)

    ReplyDelete
  28. sy pun suka baca entry aujinz..! hee...

    ReplyDelete
  29. Hehehe btul tu, komen tu boleh dikira makanan tambahan untuk bagi tenaga dan semangat kpd blogger.. ;D



    Mula² dulu serius ingat AUjinz ni adalah seorang lelaki! hahah Blog dia mmg superb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia memang lelakikan???ke pompuan??pening dh

      Delete
  30. Lapar jugak. Hehe. Nak MIJ komen kat blog saya pulak. ;p

    ReplyDelete