Sunday, March 3, 2013

Doodle Wedding

22 comments:

  1. fuh..comelnya. dah la petite,comel pulak tu. aih geram.hahah

    ReplyDelete
  2. comeyyyy... hehe. oit. sape xmo kawen..! hiyaah. =P

    ReplyDelete
  3. Saya nak kawin gakkkk!!tp jodoh tak sampai lagi XD

    ReplyDelete
  4. huu~ beboy duduk comel sgt..tudun gugurl pun tantek. *eh pelat lak*. cantiknyaa dia~ apa rahsia dh jd chibi ni.. =3=""

    ReplyDelete
  5. alamak.. cumil gilerr... rasa nak picit2 je biar pecah haha

    ReplyDelete
  6. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  7. saya..saya... ehehe.. cute sangat.. ^_^

    ReplyDelete
  8. Waaaa... dah nak kawen!!! wELCOME to the club!! heheh

    ReplyDelete
  9. cecece... mesti dup dap dup dap kan... hehehe ^^

    ReplyDelete
  10. semestinye comel doodle tyra buat ni.good job!

    ReplyDelete