Monday, April 7, 2014

1st Anniversary


6 april 2013 aku di ijab kabul..pejam celik pejam celik sudah 6 april 2014..genap setahun usia perkahwinan aku dan suami..alhamdulilah..baru setahun jagung kata mak mertua kepada suami aku..setuju!!baru lagi..dan masih mengenali hati budi masing-masing..insyaALLAH aku dan suami juga bakal menjadi mama dan baba kepada anak kami...sudah 5 bulan usia kandungan aku..tinggal lagi 4 bulan nak tempoh..alhamdulilah..panjang lagi liku-liku kehidupan harus di tempoh..semoga aku bahagia hingga ke jannah..insyaALLAH


**kedua-dua lukisan di lukis oleh nurdani..terima kasih dear.. =)

17 comments:

  1. First time datang blog ni. Comel + cantik.
    btw.. Happy anniversary. Semoga kekal hingga jannah. =)

    ReplyDelete
  2. cepatnya masa berlalu. rasa macam minggu lepas je korang kawen :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha pelampau br seminggu..ahahaha

      Delete
  3. hepy annivesary akak.. hepy slalu. :)

    ReplyDelete
  4. hepi annivesary dear...smoga segalanyer dipermudahkan..Aminnn

    ReplyDelete
  5. Dah setahun la tak jumpa dengan owner merahtiujambu. Huuhu. Jaga diri ye. Lagi 4 bulan jap je tu. ;)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...happy anniversary...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah dan tahniah.

    Kejap je masa berlalu kan.

    ReplyDelete
  8. tahniah :-)

    #kartunster

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah kak . Tahniah :)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.happy annyversary Tyra n husband :) take care

    ReplyDelete
  11. tahniah kak ! :D
    moga hari-hari mendatang di permudahkan ye. ;)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah dah setahun berlalu. kejap je rase kan MIJ ?
    semoga sentiasa dilimpahkan rahmat & bahagia selalu..
    semoga baby sehat2 selalu :)

    *rindunya MIJ sobss sobsss

    ReplyDelete
  13. tahniah ! moga selamat melahirkan and dpt baby yg comel !

    ReplyDelete