Monday, February 16, 2015

kejutan untuk adik

di sebabkan adik dah balik dari UK..balik membawa kebanggan keluarga aku..alhamdulilah..belajar sampai ke sana..ambil master 1 tahun di sana..tapi di sebabkan convo lama lagi..jadi untuk teruskan duduk di sana selama mungkin..mungkin tidak..taraf hidup di sana sangat tinggi..oleh itu ibu suruh dia balik awal dari waktunya..lagi pon dah habis belajar..konvo kalau tak pergi pon takpa..memang hampa adik aku..sudahlah degree dapat pingat perak.tak pergi juga sebab masa tu beliau sudah berada di UK.nak buat macam mana..itu di namakan tiada rezeki..pinjaman mara pon dah tamat waktunya..sekarang adik tengah mencari kerja..moga di murahkan rezeki adik dan sekeluarga..kepulangan adik memang di sambut habis..yela biasa depan mata..1 tahun di negara orang bagaikan 3 tahun lamanya..hujan emas di negeri orang..hujan batu di negeri sendiri..baik lagi negeri sendiri..eh betul ke ayat aku?hehehe
aku ni jenis suka bab handmade..apa pon berkaitan dengan kraft tangan ni memang menjadi kegemaran aku..tambahan lagi boleh selitkan hasil design aku.jadi aku tempah buku costume made dari owndesign(search sendiri di instagram)..Design doodle khas untuk adik aku..doodle pakai baju konvo..kakak harap adik suka..awak tu satu-satunya adik kakak..walaupon tak dengar kata belum lagi tangan ni hinggap di muka..ahahaha.. :p..

5 comments:

  1. Hi Tira,
    Lama xjenguk sini. Rindu pulak =D
    Congrats to ur lil sis. Alhamdulillah dah tamat belajar hingga master. Memang kebanggaan keluarga. Moga Allah permudahkan urusan mendapat kerja =)

    ReplyDelete
  2. Betul tu...hujan batu negeri kita pn sayang juga. Sejuk2 di UK ni, panas peluh di Malaysia juga yg Ninie rindu. Tapi apakan daya, jauh bebenor n kos yg tinggi if nak balik Malaysia. Duduk je la sini menimba ilmu...uhuk uhuk. Tahniah Ninie ucapkan kpd adik Asyiqah Nabila. If dtg konvo, bleh la kita jumpa...hihiks.

    ReplyDelete